THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday 4 June 2009

SeTeLaH SeMbUh dArI DeMaM.....

Hari ni,hari pertama aku memulakan kerja setelah seminngu aku tidak bercuti....kerana demam panas...teruk juga demam aku...seminggu aku terbaring...x leh bangun2..muntah2...aku x leh makn....sepanjang askit...sebiji nasi pun x tertelan.tekak lak bengkak...sampy aku di masukan ke hospital n aku ditahan....badan aku kekurangan air...aku dimsukan air....dekat 3 botol...bukan tu jer...darah aku diambil tuk di uji....sakitnyer bila ke cucuk....pastu sedut darah,..adussss...skit sgt...tapi ape leh wat...aku tahan jer....aku pun bukan leh grak sgt....masa kena tahan tu....aku ditemani kakngah...die lah yg bersusah dok teman aku...papah aku...mcm2 ler...aku ni dah mcm org tua...x leh nak bgerak n berjaln tnpa bantuan...sampaikan doktor kat hospital tu kata aku ni emak kepada kakak aku...dalam sakit2 aku ade juga angin....nak je aku lempang kat dktor tu...suka suki die je kata aku emak...ingat aku tua sangat ker...siap ketawakn aku lagi....benci tol...!! Siaplah...kalu aku jumpa doktor tu lagi...tawlah aku ajar....terima kasih juga kak mak,abah yg telah menjaga aku masa aku sakit dan x sedarkan diri...hari ni....aku dah ok sikikt...aku dah leh bangun.berdiri..walaupun xleh lama...namun...alhmdullah..aku dah boleh mkn...minum...na yang utama..aku dah leh solat mcm biasa...ALHAMDULLAH....

0 comments: