THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday 12 May 2009

SeLaMaT HaRi iBu....
















Ini pulak gambar2 masa sambutan hari ibu...ni le mak aku...walupun die wat mcm2 kat aku...suka membebel...marah...x pedulikan aku..n x manjakn aku mcm anak2 yang lain...aku tetap sayang kat mak...die lah permata hatiku....insan yang paling2 aku sayang...kalu mak x der....kalu x dengar suara n bebelan mak...aku rase dunia aku sunyi sangat...aku x dapat nak wat ape2...kaku...mati aku dibuatnyer...aku tahu...mak wat sume tu...untuk kebaikan diriku..aku pun x kisah..walaupun kadang2 aku bantah n kadang2 aku melawan sehingga melukakan hati mak...aku tetap sayangi mak...mak segala2nye bagi aku...walaumacmanersekalipun...mak yang aku inginkan..kalu boleh..aku nak mak sentiasa disisi aku...sampai aku mati...dan kalu boleh...aku nak mati dulu sebelom mak...sebab aku x sanggup nak tgk pemergianyer...aku terlalu menyayanginyer...lebih dari diriku sendiri...





Mak...Dengarlah..Ketahuilah...Kalau apepun keadaannyer...Walau mcmner pun mak tetap pertama n yang terakhir bagi nor...dihati nor...seluruh hidup..nor..selagi termampu...selagi nor hidup..nor ingin bersama mak...terima kasih atas segala2nyer...dari dalm perut hingga nor dah dewasa n membesar seperti ini...terima kasih mak...I LUV U SO MUCH...MUAHHHHHhhhhhh....muahmuahmuaHHHH....





0 comments: